Na to pytanie odpowiemy w dwójnasób. Po pierwsze, posiadanie najwyższego pakietu w portalu KarrierePRO to prestiż. A ten przekłada się na inne postrzeganie przez potencjalnego Pracodawcę. Korzystanie z kompletu świadczeń oznacza, że Kandydat podchodzi sumiennie do budowania charakterystyki personalnej, poważnie zajmuje się własnym rozwojem, jak również pieczołowicie traktuje temat poszukiwania właściwego Pracodawcy. Wysłanie takiego sygnału stanowi bardzo istotny ruch strategiczny. 

Drugą część odpowiedzi przekazujemy w formie fragmentu porównania Pakietów.

A teraz zadamy kilka pytań.

  • Czy nie jest dobrze wiedzieć, jak przez markę KarrierePRO oceniani są potencjalni Pracodawcy?
  • Czy nie warto zapoznać się z informacjami, jakich stanowisk poszukiwał do tej pory omawiany podmiot i czy w ogóle zatrudnił Pracowników przez portal KarrierePRO? A jeśli tak, to według jakich ról odbywały się poszukiwania wzmocnień?
  • Czy w procesie rekrutacyjnym nie zyskamy dodatkowego uznania, przesyłając pisemnie swoich przemyśleń, przekonań, opracowań, planu pracy, wykresów, grafik? A to wszystko w formie plików zewnętrznych?
  • Czy nie należy umożliwić sobie aplikowania na ogłoszenia PREMIUM, czyli tylko dla wybranych Kandydatów?
  • Czy nie chciałoby się aplikować inicjatywnie do wybranych Pracodawców? Przedstawiające swój profil i charakterystykę, nie czekając na ogłoszenia ze strony tego podmiotu?
  • Czy nie warto zapoznać się ze statystyką aplikacji? Być może 100 na 100 aplikacji jest odrzucanych? A może wręcz przeciwnie – Pracodawca bardzo chętnie zatrudnia Pracowników z bazy danych KarrierePRO?
  • Może warto zaprezentować się z jak najlepszej strony marce KarrierePRO? Blisko z nią współpracować, dać sobie pomóc w obszarze rozwoju zawodowego i uzyskać możliwość imiennego polecania przez markę KarrierePRO do konkretnych podmiotów?
  • Czy nie masz czasem pytań do biura marki KarrierePRO? Czy nie chciałbyś otrzymać odpowiedzi w czasie rzeczywistym? A zatem, korzystaj z wewnętrznego czatu.